fredag 22 januari 2010

Dörrhängare


Jag har använt mig av en dörrhängare för att göra ett lite annorlunda grattis-kort till en som fyller 70 år.
Dörrhängaren har jag köpt på Dollarstore för 10 kr. Sen har jag använt mig av MS-stansar som jag har införskaffat mig. På baksidan av hängaren satte jag dit en liten ficka för att sätta in tags. Jag valde att sätta tre tags, denna gång. 1:= "Inte gammal, bara född för tidigt, 2:= Grattis på födelsedagen, 3:= där får man skriva vem det är ifrån. Jag har embossat all text, med doft. På den lilla tagsen som sitter på fickan, har jag använt mig av många olika distresser och sprayat vatten över för att få olika nyanser sen har jag bara stämplat på den.








3 kommentarer:

Catharina sa...

Vilken kul idè att göra kort på.Tack så mycket för det tipset!det måste jag verkligen testa.

sandra sa...

läckert!

Unknown sa...

Hej hej, halkade in här från en annan blogg :)
Har kikat runt lite inne hos dig nu, åh så mycket fint du har gjort.
Du är verkligen jätteduktig på det du gör.
Har själv fått upp intresset för scrapbooking för ca ett år sedan och gud vad mycket det finns att lära..men roligt är det.
Ha en trevlig helg, kikar säkert in fler gånger och tittar på dina "godsaker", Kram