måndag 1 februari 2010

Usch för kyla...

Usch vad kallt det har varit nu en period. Det är inte alls roligt att vara ute, jag fryser om än jag klär på mig. Fötterna är värst, jag tror inte att det finns ett par skor som håller värmen. Nokia stövlarna fungerar bra om man har yllesockar ett tag, men sen är fötterna som ISBITAR! Nä usch, för KYLA! 

Under dessa dagar då det har varit så kallt har jag passat på att fota lite. Ibland är det svårt att hitta "just" de ögonblicken man vill fånga med kameran, men här kommer det några foton i allafall.Tyvärr får jag inte med Arvid lika mycket på korten för han vill också fota...så när jag fotar, så fotar han också med vår gamla Canon. Det är rätt roligt att se honom när han siktar in kameran på sitt mål. Väldigt koncentrerad är han och han ska visa alla bilder han har tagit på en gång, så det tar tid att fota, om man vill göra en mer "seriös" fotning menar jag. 
(Jag har faktiskt samlat alla hans bilder i en separat mapp för det är ändå roligt att ha kvar, även om alla bilder inte är så bra.

 De två första korten fastnade jag för! David var så enträgen med att suga på Johans näsa och han gav sig inte!



...ibland försvann han, ibland tittade han upp och därimellan tror jag att han hämtade andan...eller för att kolla om jag var kvar...sen fortsatte han att borra ner sig i fårskinnet...

....Titt ut....här är jag...


6 kommentarer:

Catharina sa...

Vilka små söta charmtroll!!!!

Sandra sa...

Oj vad du är duktig på att fotografera!

frubards pysselkök sa...

Vilka fina kort på ALLA dina grabbar....

Kram Kristina

Catharina sa...

Tack för din fina kommentar i min blogg...
Snart kommer det en annan modell av alla hjärtansdag kort upp i min blogg om du är intresserad.ha en trevlig helg!
kram

Lotta sa...

Kortet blev kanon!!

Anonym sa...

Kul att se på din blogg ,du är verkligen ett energiknippe,barnen är jättesöta.
Kram Berit