måndag 7 februari 2011

Ett litet baby kort

Det blir långt mellan gångerna nu med att göra inlägg här på bloggen, men det blir så ibland. Det går i perioder då man är väldigt kreativ och bara "spottar" ut alster, men just nu har jag inte den kreativiteten som jag skulle vilja ha.

Här har jag gjort ett kort till en liten nykomling. En av "mors-fars" vänners dotter har fått en son och jag har gjort ett litet kort åt dem, en liten hälsning från oss alla "Öbergáre".


Kan ju inte låta bli att fota....det blir mängder av foton! Än så länge är våra barn tacksamma att fota, jag får passa på så länge det varar!




2 kommentarer:

Catta sa...

Jättefint kort och underbara foton (eller motiv?!) Ibland är scraplågan liten, men det kommer.
Kram Catta

Catharina sa...

Tack för de värmande orden i min blogg.Du har verkligen gjort ett superfint babykort.Du är ju så otroligt duktig på att fota och jag kan lova att det kommer en tid när man inte får fota barnen så passa på.
Ha en skön helg!
Många kramar från Catharina