torsdag 3 mars 2011

En somrig liten väska!

Jag har gjort ännu en liten väska, denna gång blev den lite somrig, kan det bero på att jag längtar efter sommaren och värmen, mån tro. Kan nog stämma att jag gör det. Nu har jag fått upp ångan lite, inspirationen har börjat komma tillbaka, sakteligen. Jag har så många tutorials som jag vill prova på, men jag tar det i min takt och när andan faller på.

Har jobbat heltid efter jul och det har säkert sina orsaker till varför man inte orkar sitta lika mycket som man gjorde förr då man var mammaledig. 

Pappret som jag har använt mig av är från Panduros egen designade papper.




1 kommentar:

frubards pysselkök sa...

Så himla läcker!!! Har denna tutorial, så nu måste jag också ta mej i kragen och den ett försök...

Ha en superskön helg.

Kram // Kikki