tisdag 16 juni 2009

Förhoppningsvis, sista besöket hos MVC...

Ja, vi väntar och väntar...ska till Mvc idag och sen får vi se om jag får en tid till spec-mödra. De på spec-mödra måste ge sitt godkännande för att sätta igång mig. Jag hoppas innerligt att det går och att det görs snarast! Jag har inte tid att gå och vänta...har ju ett bröllop att se fram emot på fredag..:-) Nåja..vi får gilla läget och se hur det blir. Håll tummarna att det går vägen idag, kan nog behövas. Varken barn.m eller läkarna är egentligen inte så sugen på att sätta igång mig, men de har nog också insett att något måste göras med alla mina "krämpor", att det är ohållbart.
Vi får väl se när jag skriver nästa gång...men jag ska uppdatera så snart jag får möjlighet.
Till alla som jag känner och inte känner...vill jag bara önska ER en riktig trevlig SOMMAR! På återseende!

4 kommentarer:

Karolina sa...

LYCKA TILL! Hoppas allt går bra och att du får din önskan igenom :)
Tack för besöket.
/Karolina

Carola sa...

Glad Sommar på Er allihop oxå! Hoppas allt går bra.
/Kram Carola

Jennie sa...

Grattis till nykomlingen. Ryktet har gått i byn =)

Anonym sa...

Har också hört ett litet rykte! STORT GRATTIS!!! Hoppas vi ses snart! Kram ztina