onsdag 18 november 2009

Julkort med värmeljus

På pysselträffen hos Suvi igår kväll, tänkte jag göra ett litet album med Bind It All maskinen, så därför tog inte jag med så mycket saker. Det blev dock inte något av det, utan det blev istället ett julkort med plats för värmeljus. Suvi hade hittat mallen,  som jag ritade av och detta blev kvällens aktivitet. Jag gjorde basen för själva kortet eftersom jag inte hade med mig saker som jag nämnde tidigare. Dock fick jag papper av både Suvi och Catta, det tackar man för! Annars blev det mest surr och kaffedrickande ikväll, som förövrigt var mycket trevligt! Nu har jag gjort färdigt ett kort i allafall, men har några på gång som ej är färdiga ännu.

Kortet har jag stämplat och embossat, även tag:en har jag målat och stämplat och den lilla tändsticksasken. Tändsticksasken var lite svår att placera, men jag tyckte att den borde få följa med på ngt sätt.








1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fint det blev!