torsdag 19 november 2009

Ny julkortshållare

Den här julkortshållaren gjorde jag på vår pysselträff med PiteScrappers. Jag har målat och stämplat samt embossat, som ni ser så ser även denna lite gammaldags ut. Den stora blomman i mitten har jag köpt på Dollarstore, Suvi tipsade om detta!
 Man kan hitta rätt mycket på Dollarstore och de är rätt billiga också. Det är roligt, för då nämns man använda grejorna och man kan lägga på lite extra utan att man behöver känna; Oj, det här blev dyrt....














7 kommentarer:

Catta sa...

Snyggt Anna! Det ser ut som att den är gjord av läder med synliga sömmar på sidorna, läckert!
Kram Catta

Karolina sa...

Kan inte annat än hålla med föregående talare :)
Jag hälsar tillbaka nu *hej,hej* via Emma.
Ha en bra helg.
/Karolina

sussig sa...

Den blev ju supersnygg när den blev färdig.

Vi syns på december träffen!

Kram Sussi

Erika sa...

Hej Anna!

Kul att höra från dig!
Jag mår jätte bra, Hur är det själv?

Ja, Kerstin har svallrat att du också är en scrap-galning, KUL!
Hojta till nästa gång du är i Sthlm så drar vi med Kerstin på en scrapdejt!

Kram

Anna Ekman sa...

Superfint Anna! Det är så roligt att se dina projekt.

Mita sa...

Oh vad fin telådan blev du mailade bild på! Kikat runt på din sida, jätteroligt att se vad det blivit av varorna! Du är jätteduktig! tack för att gav mig möjlighet att hitta hit!
Stor kram Mita - Altheasmix

Anna Ekman sa...

Vad snygg och julig din blogg är!