söndag 10 maj 2009

Nu luktar det RENT....

Tänk, vilken tur man har när man har en svärmor (och en svärfar) som ställer upp i vått och torrt! Svärmora har varit här både i går och hela dagen i dag och hjälpt oss att tapetsera i vardagsrummet samt att hon har vårstädat och då menar jag STÄDAT! Både golv, tak och väggar plus att hon har putsat alla fönster! Jag finner verkligen inga ord för att beskriva hur tacksam jag är och framför allt hur glad jag är att allt detta har blivit gjort. För en tid sedan så såg jag allt detta som ett stort bekymmer för att jag vet att jag inte orkar göra det och det får mig att må dåligt, men som tur är har vi Sollan som ställer upp även om hon inte är så pigg heller. TUSEN TACK, vill jag bara säga. Nu kan jag slappna av och bara tänka på barnafödandet i lugn och ro! :-)

1 kommentar:

Karolina sa...

Så skönt! Själv har jag också gjort bort detta nu i veckan och man känner sig SÅ nöjd, och visst luktar det RENT.
Att få hjälp att alltid Guld värt och det är bara att tacka och ta emot.
/Karolina