torsdag 5 februari 2009

Hej alla glada vänner!

Jag har just kommit hem från en underbar personalfest! Vi hade bland annat "knytis" , det var roligt att få ta en stund där vi kunde umgås under andra former än att bara vara "kollegor". Jag hade ordnat så att de som ville, fick prova på att"skräpa"!

Jag måste säga att jag är superglad, jätteimpad att mina kollegor var så positiva till detta, dvs att "skräpa" och DE var SUPERDUKTIGA, tyvärr togs det inga kort på detta, men ni skulle se korten! Alla var så otroligt fina. Alla fick lägga 100 kr var och kände mig så RIK idag när jag var in på Rima och handlade diverse grejor till denna kväll, papper, dekorationer, lim osv....

Tummen upp till "mina" underbara kollegor på Norrbyskolan, som faktiskt tog sig tid att träffas,....jag är ju trots bara en "vikarie" :-)

Nä, nu ska jag hoppa i säng, gott folk, godnatt!

2 kommentarer:

Erica sa...

Vilken snygg sida du har. Nu måste jag nog fiffa till min egen tråksida lite så det ändå märks att jag varit på skräp-kväll. Tack för i kväll, det var trevligt och mysigt och så skönt ICKE jobbigt.

keytan sa...

Jag håller tummarna för att du/ni deltar på scrap helgen. =)
Jag har just varit och hållit i en lite scrap kurs på piteå stadsbibliotek. Alltid lika trevligt =)
Ha en trevlig helg.