fredag 6 februari 2009

Tänk vad tiden går...

Ja, tänk vad tiden går fort...veckorna springer iväg! Jag längtade att denna dag skulle ta slut för jag var alldeles slut idag...eller efter denna arbetsvecka. Även om den har varit lugn och mina elever har varit underbara så kändes det ändå skönt att få fara hem och ta HELG!

Däremot var det inget skönt väder...vi hade 20 minus grader och då vill inte jag gärna vara ute och "mysa" på, utan vi höll oss inne och tände en brasa i kaminen istället. Jag kan lova att det var mycket mer behagligare än att vara ute. :-)

Imorgon ska vi till Skellefteå...på "scrap-helg/konvent" det ska bli roligt, men vi ska bara vara där över dagen. Vi ska inte heller scappa nå utan vi ska gå och strosa och må väl hade vi tänkt.

Som ni ser så har jag ändrat utseendet på min blogg igen...det finns ju så fina "backgrounds", ibland blir det svårt att välja....hm..hm. Nåväl, jag kanske nöjer med denna för ett tag i allafall, vi får se!

Nu ska vi gå och ha "fredagsmys", gubben och jag. Arvid har lagt sig för längesedan...skönt att få koppla av och bara va.

Inga kommentarer: