söndag 8 februari 2009



Ja, jag vet....är ute i god tid med "farsdags-kort", men jag var tvungen...kunde inte låta bli!
Denna idé fick jag av "CattasattaC", alltså vikningen på kortet...men jag har gjort detta om jag inte minns helt galet. Det gör absolut ingenting för det var kul att få samma inspiration igen från Cattas blogg. Nu har jag använt både papper, blommor, blings från dagens inköp i Skellefteå!
OOPPSS....jag råkade se vad klockan var, NU...måste jag hoppa i säng, det blir en tung morgon för lilla jag, kan jag tänka mig.
Godnatt!

1 kommentar:

Carola sa...

Vad fina dom här två senaste korten är! Och det kan ju vara bra att vara ute i god tid ibland ;)
Är det en stämpel det där med noterna och Var dag är en gåva...?
Det var kul att ses i Skellefteå på Scrapeventet. Kände Ni er oxå som shopoholics? ;)
/Kram Carola